Općina Kloštar Ivanić

Odbor za branitelje

Odbor za kulturu

                              

KLOŠTRANSKA KOBASIJADA  2015.

 

za Valentinovo

 

subota, 14. veljače,  2015. – Pučki dom  Kloštar Ivanić

 

PRAVILA NATJECANJA

 

PREUZIMANJE KOBASICA

 

- prijaviti se mogu ekipe kao fizičke ili pravne osobe, a prijava za natjecanje je besplatna

- ekipa koja se prijavljuje preuzima obvezu dolaska na manifestaciju

- natjecateljska ekipa donosi obavezno dva para suhih svinjskih kobasica

- kobasice ne moraju biti proizvedene iz vlastitog uzgoja, ali moraju biti vlastiti proizvod

- sve prijavljene ekipe obavezne su dostaviti kobasice od 14 – 16 sati

- kobasice preuzima Organizacijski Odbor

- uz svaki uzorak  kobasice, svaki natjecatelj donosi zatvorenu (zalijepljenu) kuvertu koju sam zatvara i  daje uz svoj uzorak, a drugu zatvorenu kuvertu natjecatelj zadržava za naknadnu identifikaciju pri proglašenju rezultata

- u svakoj kuverti se nalazi ista šifra, koju određuje i ispisuje sam natjecatelj

 

 

 NAČIN OCJENJIVANJA

 

- Komisija za ocjenjivanje sastoji se od tri (3) člana

- ocjenjivanje započinje u 16 sati, i traje do 19 sati

- ocjenjivanje se vrši prema 5 elemenata vrednovanih bodovima

 

Elementi ocjenjivanja su:

a) Konzistentnost – punoća: od 1 - 10 bodova

b) Boja: od 1 - 10 bodova

c) Okus: od 1 - 10 bodova

d) Miris: od 1 - 10 bodova

e) Ljutina: od 1 - 10 bodova

 

SVEUKUPNO: 50 bodova

 

- maksimalno je moguće osvojiti 50 bodova

- ukoliko će ekipe imati isti broj bodova, prednost ima ekipa koja ima veći broj bodova u kategoriji „okus“, zatim „konzistentnost“,  te „ljutina“

- liste s elementima za ocjenjivanje i bodovima, članovi Komisije za ocjenjivanje primaju za vrijeme pripreme, od Organizacijskog odbora

- svaki ocjenjivač svoje ocjene i ukupne bodove, upisuje u svoju listu, za svaki uzorak

- na zajednički obrazac se zatim upisuju sve ocjene zajedno, od sva tri ocjenjivača, zbrajaju se bodovi, te utvrđuje konačni redoslijed natjecatelja

- konačnu listu Stručni žiri predaje predsjedniku Organizacijskog odbora

 

PROGLAŠENJE REZULTATA, DALJNJE DOGAĐANJE

 

- u 19 sati se svim prisutnima prezentiraju rezultati natjecanja

- svi natjecatelji dobivaju zahvalnice za sudjelovanje, a prva tri natjecatelja dobivaju prikladne pehare

- sve zaprimljene kobasice se daju svim prisutnima na degustaciju

- svaka ekipa može donijeti još svojih kobasica, te ih ponuditi za degustaciju, kao i vlastito vino

- nastavak slijedi uz dobre zvuke glazbe, plesa i zabave

 

ZAPRIMANJE PRIJAVA

 

Prijave se zaprimaju najkasnije do 13. veljače, 2015. godine:

 

    Jozo Vuković, 099/806-4819 ( predsjednik Odbora za branitelje )

    [email protected]

 

    Božidar Balenović. 098 / 352 – 302 ( predsjednik Odbora za kulturu )

    [email protected]