Škarda-sanitarna zaštita d.o.o. Čazma vršiti će larvicidno i adulticidno tretiranjekomaraca na području Općine Kloštar Ivanić dana 30. travnja u večernjim satima.
Tretiranje će se provoditi sa zemlje u večernjim satima sa aparatima mobil-star i Swinfog, te izlaganjem granula larvidida, insekticidnim sredstvima III skupine na bazi permetrina i temefosa.
Insekticidna sredstva koja se koriste prilikom dezinsekcije komaraca imaju brzo početno djelovanje i dugo rezidualno djelovanje, što u konačnici rezultira smanjenjem populacije komaraca u svim njihovim razvojnim stadijima, od ličinki do adulta.
Navedeni insekticidi neznatno su opasni za čovjeka i njegovu okolinu, a u okolišu ne zaostaju, jer su biorazgradivi.
Insekticidi imaju Odobrenje i Rješenje Ministarstva zdravlja RH.
U slučaju lošijeg vremena tretiranje se prenosi na slijedeći naredni dan bez oborina.

1. 04.05. (petak) Posavski Bregi u ljekarni Švaljek u vremenu od 08,00 – 10,00 sati

2. 07.05. (Ponedjeljak) u Ivanić – Gradu u Domu zdravlja, (predvorje) u vremenu od 08,00 – 10,00 sati(nadalje svaki prvi ponedjeljak u mjesecu).

3. 09.05. (srijeda) u Pučkom domu u Kloštar Ivaniću u vremenu od 08,00 – 10,00 sati.

 

U čast poginulih branitelja u Domovinskom ratu, a povodom obilježavanja 23. obljetnice vojno- redarstvene akcije “BLJESAK”, Udruge proizašle iz Domovinskog rata s područjaOpćine Kloštar Ivanić i predstavnici općine, dana 01.05.2018. godine (utorak ) u 11,00 sati, položiti će vijenac na spomen obilježju hrvatskim braniteljima u Parku hrvatskih branitelja u Kloštru Ivaniću.


OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

POŠTOVANE GRAĐANKE I GRAĐANI!

Povodom 1. svibnja- Međunarodnog praznika rada, upućujemo Vam iskrene čestitke sa željom da ovaj tradicionalni praznik rada dočekate i proslavite u miru, zdravlju i zadovoljstvu. Pravo na rad, na samostalan život, neovisan i ponosan, pravo je svakog čovjeka. U teškim vremenima koja zajedno proživljavamo sa svakodnevnim gubitkom radnih mjesta. Na nama je, svima zajedno izboriti se za nova radna mjesta, nove poslove, za proizvodnju i pravedan rad.

SRETAN VAM PRAZNIK RADA – 1. SVIBNJA

 U organizaciji Hrvatskog sabora kulture, a pod pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović, u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu u nedjelju, 6. svibnja 2018. s početkom u 19 sati bit će održana središnja nacionalna manifestacija kulturno-umjetničkog stvaralaštva Razglednica 7 kulturno-umjetničkog amaterizma RH.

Razglednica 7 predstavit će odabrana ponajbolja ostvarenja kulturno umjetničkog amaterizma RH s manifestacija u organizaciji ili pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora kulture u 2017. godini.

Besplatne ulaznice mogu se rezervirati pozivom na telefon: 01/4556-877 ili 095/4556-877 (svakim radnim danom od 8-16 sati) i putem e-pošte [email protected].

U programu Razglednice 7, pod redateljskom palicom Marija Kovača nastupit će: Teatar „Scena“ Rijeka, Plesni klub „st.ART“ Karlovac, KUD „Pleter“ Dugopolje, KUD „Preporod“ Dugo Selo, Tamburaško društvo „Ferdo Livadić“ Samobor, Tamburaški sastav KUD-a „Preporod“ Dugo Selo, Hrvatsko pjevačko društvo „Lipa“ Osijek, Ženska klapa „Kastav“, Vokalno-instrumentalni sastav „Jane“ Velika Gorica, Gradska limena glazba Petrinja, Orkestar mandolinista i gitarista te Harmonikaški orkestar Hrvatskog grafičkog glazbenog društva „Sloga“ Zagreb.

U programu će također biti interpretirana poezija nagrađenih autorica Sanje Benko (Sveti Ivan Žabno) i Maje Cvek (Zagreb), dok su nagrađeni prozni i dramski radovi Sandre Halt-Ćuže (Požega), Antonija Devića (Nova Gradiška) i Ane Narandžić (Zagreb) dostupni na web stranici HSK-a, www.hrsk.hr.

U foajeu Velike dvorane Vatroslava Lisinskog posjetitelji može se pogledati Izložba likovnih radova nagrađene Likovne udruge „Emanuel Vidović“ iz Splita i nagrađenih autorica Gabrijele Prpić (Karlovac) i Marije Grabar (Velika Mučna).
U okviru programa bit će održan i Dan otvorenih vrata u prigodi 70. obljetnice Hrvatskog sabora kulture, koja se obilježava pod pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović i Ministarstva kulture RH.

S ciljem povećanja konkurentnosti na domaćem i inozemnom tržištu te izgradnje povjerenja kupaca, otvoren je natječaj za dodjelu bespovratnih za primjenu norma te za certifikaciju u skladu sa zahtjevima međunarodno prihvaćenih norma ili tržišno priznatih certifikacijskih shema upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom.
 

Prihvatljivi korisnici

Prihvatljivi korisnici su mikro, mali i srednji poduzetnici koji posluju najmanje godinu dana prije predaje projekta, koji su u trenutku predaje projekta registrirani za prihvatljive djelatnosti u kojima se provode projektne aktivnosti, koji imaju namjanje jednog zaposlenog na temelju sati rada i koji imaju iskazanu dobit u 2017. godini. Maksimalna potpora po projektu, koji može uključivati certificiranje više sustava upravljanja kvalitetom ili poslovnim procesima, iznosi 380.000 kuna. Minimalna potpora iznosi 50.000 kuna. Intenzitet potpore iznosi do 85% troškova za mikro i malo poduzeće tj. do 65% ukupno prihvatljivih troškova za srednje poduzeće.
 

Prihvatljive aktivnosti

Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog natječaja:
     - ulaganja u pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja (kvalitetom, poslovnim procesima ili uslugama) prema zahtjevima međunarodno priznatih norma za sustave upravljanja ili iz područja usluga (ISO)
     - ulaganja u pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja (kvalitetom, poslovnim procesima ili uslugama) prema zahtjevima tržišno priznatih certifikacijskih shema (poput FSC i/ili PEFC certifikacija, BRC norme, KOSHER, HALAL i sl.).   
     - ostale aktivnosti koje se odnose na norme odnosno certifikacijske sheme pod uvjetom da se radi o međunarodno ili tržišno priznatim normama/shemama
 

Prihvatljive kategorije troškova

Sljedeće kategorije troškova smatraju se prihvatljivima:
     - troškovi savjetodavnih usluga za pripremu dokumentacije nužne za uvođenje sustava upravljanja kojim će se omogućiti stjecanje certifikata (snimak stanja, definicija projekta, model sustava i postavljanje ciljeva), nabava (kupnja) norma
     - edukacija djelatnika neophodna za uvođenje sustava upravljanja koji je/su predmet projektnog prijedloga
     - troškovi certificiranja sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom
 

Natječaj je otvoren od 14.05.2018. do 29.06.2020. ili do iskorištenja sredstava. 

Više o natječaju možete doznati ovdje.

Upravno vijeće Dječjeg vrtića Proljeće Kloštar Ivanić temeljem članka 4. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić Proljeće Kloštar Ivanić donijelo je na 4. sjednici održanoj 7. ožujka 2018. god. natječaj za upis djece u Dječji vrtić Proljeće Kloštar Ivanić za pedagošku godinu 2018. / 2019. u trajanju od 30 dana.

Natječaj .rar

Na temelju ukazane potrebe saziva se Sastanak Komisije za Statut, poslovnik i normativnu djelatnost koji će se održati dana 16.04.2018. g. (ponedjeljak) s početkom u 14,00 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I. kat, Školska 22.

.pdf

Na temelju ukazane potrebe saziva se sastanak Fonda za poljoprivredu, koji će se održati dana 12.04.2018. g. ( četvrtak ) s početkom u 15:30 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, vijećnica I. kat., Školska 22.

.pdf

U četvrtak, 03.05.2018. u 18,30 sati u  POU Ivanić-Grad Dječje kazalište Dubrava donosi nam zabavnu i poučnu bajku  „Stoliću, prostri se“, braće Grimm  koja govori o odnosu oca i trojce sinova, o radu i neradu, istini i laži.

Igraju: Matija Čigir, Petar Atanasoski, Hrvoje Horvat, Pavle Vrkljan

Ulaznice po cijeni od 20,00 i 25,00 kn (20,00 kn za organizirane grupe veće od 10) možete rezervirati i kupiti u POU Ivanić-Grad, Moslavačka 11 ili na br. telefona 01/2881 689 i 099 224 27 03.

Igrana predstava: 6+
Trajanje: 50 minuta

Stranica 77 od 171