Ekipa mladih Osnovne škole Braće Radića iz Kloštra Ivanića ove godine izborila je plasman za sudjelovanje na Državnom natjecanju mladih HCK čiji je domaćin za 2017. godinu bio grad Sisak. Natjecanje se već tradicionalno održava u Tjednu Crvenog križa – 11., 12., 13. i 14. svibnja.

Cilj natjecanja usmjeren je na motiviranje mladih za humanitarno djelovanje u zajednici i njihovo okupljanje radi razmjene iskustava i ideja o radu mladih Hrvatskog Crvenog križa.

Natjecanje se sastojalo od dva tematska djela: – provjeru znanja o Međunarodnom pokretu Crvenog križa i Crvenog polumjeseca, Hrvatskom Crvenom križu, međunarodnom humanitarnom pravu i ljudskim pravima i – provjeru znanja i vještina pružanja prve pomoći.

Ovih dana više od 250 mladih, njihovih mentora i pratitelja iz čitave Hrvatske družilo se u Sisku i tako pokazali snagu i znanje humanosti.  Na natjecanju je sudjelovalo sveukupno 20 ekipa – 10 ekipa podmlatka ( Split, Ivanić-Grad, Buje, Darda, Koprivnica, Zagreb, Ivanec, Nova Gradiška, Šibenik i Delnice) i 10 ekipa mladih ( Osijek, Vinkovci, Split, Zagreb, Sisak, Krapina, Buje, Koprivnica, Zadar i Rab).

Djevojke, u sastavu: Valentina Šilipetar, Anja Slunjski, Nika Cvitković,  Natali Brcko, Nika Rukavina i Lucija Virić pod vodstvom mentorica Martine Srake i Marije Hegol, pokazale su odlično znanje i vrhunske vještine u pružanju prve pomoći te vratile se kući sa srebrnom medaljom u kategoriji podmlatka.

Ponosni smo na naše cure, te čestitamo cijeloj ekipi i njihovim mentoricama koje su odradile odličan posao, s kojim su dokazale da je GDCK Ivanić-Grad već dugi niz godina u samom vrhu ovog Natjecanja.

Konačni poredak – kategorija mladi:

1.Mjesto – Osijek

2.Mjesto – Vinkovci

3.Mjesto – Split

Konačni poredak – kategorija pomladak:

1.Mjesto – Split

2.Mjesto – Ivanić-Grad

3.Mjesto - Buje

 Ekologija je već dugo vremena dio našeg rada i života u vrtiću. Kroz program Odgoja za održivi razvoj promičemo ideje i vrijednosti života u suglasju s prirodom. U ovom stremljenju smo dio velike zajednice Eko škola na međunarodnoj razini. U Republici Hrvatskoj projekt Eko škola vodi Udruga Lijepa Naša Zagreb koja okuplja sve Eko škole članice. Od dječjih vrtića pa do visokoškolskih ustanova, svi članovi se bave zaštitom okoliša i osvješćivanjem o važnosti života čovjeka na planeti kao jednako važnog elementa u očuvanju prirodne ravnoteže. Dječji vrtić Proljeće Kloštar Ivanić se kroz mnoge projekte iskazao u ovoj težnji: od odvojenog prikupljanja otpada, preko eko patrole, prikupljanja starih baterija, prikupljanja plastičnih čepova (za potrebe udruge koja brine za nabavku skupih lijekova za teško oboljelu djecu), sadnje voćnjaka, prikupljanja plastičnih boca do svakodnevnog odgojno obrazovnog rada koji uključuje korištenje pedagoški neoblikovanog materijala što često podrazumijeva oporabu predmeta koji bi samo tako završili kao višak ili otpad.

 Udruga Lijepa Naša Zagreb prati rad svojih članica te im za taj rad izdaje certifikat svake dvije godine. Nakon šest godina u članstvu od zelenog i plavog statusa, danas smo naš status podigli na višu razinu dobivanjem brončanog statusa. Prepoznati smo kao ustanova koja savjesno skrbi za okoliš i radi na osvješćivanju lokalne zajednice o važnosti suživota s prirodom. 12. svibnja to je priznanje došlo i u obliku dobivanja nove Zelene zastave kao i novog službenog certifikata. Na ceremoniji su sudjelovali mnogi dječji vrtići iz Hrvatske kao i naš, Dječji vrtić Proljeće Kloštar Ivanić koji su predstavili Grozdana Jakovljević, ravnateljica i predsjednica eko odbora, Minja Jelić, odgajateljica i eko koordinatorica vrtića, Mara Jakopović, kuma vrtića i Željko Filipović, načelnik Općine Kloštar Ivanić u ime Osnivača koji u svakoj prilici velikodušno podržava sva naša stremljenja usmjerena očuvanju prirode, tradicijskih vrijednosti i važnosti (s)poznavanja lokalnog identiteta.

(c) Zoran Buhač, pedagog

Obavijest stanovnicima Općine Kloštar Ivanić za izvođenje radova na području Općine Kloštar Ivanić:

  • 16.svibnja 2017.g. započinju radovi na izgradnji parkirališta na mjesnom groblju Kloštar Ivanić.
  • u tijeku je čišćenje sipine uz cestovne rubnjake na prometnicama na području Općine Kloštar Ivanić, sa planiranim završetkom radova 19.05.2017.g.
  • radovi na održavanju ceste kroz naselje Ščapovec se izvode prema planu i programu, trenutno se radovi izvode na sanaciji oborinske odvodnje, i zamjeni tamponskog sloja, sa planiranjem posteljice, a u toku sljedećeg tjedna započinje glodanje asfalta na preostalom dijelu nakon iskopa.
  • u utorak 16.05.2017.g. započinje izvođenje radova na novom autobusnom ugibalištu preko puta ulaza u pučki dom Kloštar Ivanić sa izradom nove pješačke staze, točnije izmještanju postojeće autobusne stanice kod Caffe bar „Atlantisa“, i postavi nove autobusne kućice.
  • 16.05.2017.g. započinje redovno održavanje nerazvrstanih cesta,  sanacija udarnih rupa na nerazvrstanim asfaltiranim cestama na području Općine Kloštar Ivanić.
  • po završetku radova na čišćenju sipine, krenut će se sa obnovom horizontalne signalizacije na nerazvrstanim cestama na području Općine Kloštar Ivanić, kao i javnim parkiralištima.

Sastanak članova biračkih odbora imenovanih za područje Općine Kloštar Ivanić povodom predstojećih lokalnih izbora održat će se dana 18.05.2017. godine (četvrtak) u Pučkom domu Kloštar Ivanić u 18:00 sati. 

Zgrada STARE APOTEKE  od strane Ministarstva kulture obuhvaćena  je  „Programom  financiranja zaštite kulturnih dobara za 2017. godinu „ te je dana 09.05.2017. g. sklopljen Ugovor o korištenju sredstava.

Program financiranja zaštite kulturnih dobara za 2017. godinu raspisan  je još  u lipnju 2016.g. te je  prijava projekta sanacije temelja stare apoteke aplicirana  21.7.2016.g.

Sufinanciranje se odnosi na sanaciju temelja i izgradnju sustava zaštite temelja od vlage te odvodnju krovne i površinske vlage. Planirani početak radova je sredina srpnja 2017.g., a završetak studeni 2017.g.

Kako je sam objekt dio kompleksa Crkve sv. Ivana Krstitelja kao franjevačka ljekarna, i pod zaštitom Ministarstva kulture, radovi će se vršiti pod nadzorom nadležnog Konzervatorskog odjela Zagreb.

Nastavno na predstojeću sanaciju, krenuti će se u izradu projektne dokumentacije, za kompletnu   obnovu objekta.

SUBOTA 13. SVIBNJA 2017. G.          09:00 SATI  – 16:00 SATI

na adresi Općinskog izbornog povjerenstva Općine Kloštar Ivanić Školska 22, Kloštar Ivanić, tel: 01/2823-104  

SALVUS i Gadsko društvo Crvenog križa Ivanić-Grad, Klub osoba s dijabetesom «Za bolji život» nastavljaju suradnju u 2017. godini

 

P o k l a n j a j u  V a m

 

besplatno mjerenje tlaka i glukoze u krvi

Prepustite se stručnim rukama Salvusovih djelatnika dana:

 

 

  1. 10.05. (srijeda) u Pučkom domu u Kloštar Ivaniću u vremenu od 08,00 – 10,00 sati

 

  1. 12.05. (petak) u Ivanić – Gradu Svjetski dan sestrinstva (mjerenje na otovrenom)

 

Savjetovalište za osobe s dijabetesom na broj 01/2823-267 (Salvus)

Na svakom mjerenju možete ispuniti pristupnicu i postati član Kluba osoba s dijabetesom «Za bolji život» ili podići prigodni letak i raspored besplatnih mjerenja tokom cijele 2017. godine.

Ekipa 1                                                                                             Ekipa 2

Pon. 22.05.:   Veliki Zdenci,od 9h, staro sajmište                            Hercegovac,od 9h, sajmište                                                            

Uto. 23.05.:   Križ,od 8h, sajmište                                                      Kloštar Ivanić,od 8h, sajmište                                                                

Sri.   24.05.:   Pisarovina,od 8h, sajmište                                          Posavski Bregi,od 8h, stočni sajam                                                 

Čet.  25.05.:   Gornja Drenova,od 8-11h,Društveni dom               Novaki Oborovski,od 8h,Društveni dom

                                                                                                 Bedenica, od 12h,igralište NK Strmec                           

 

Pet.  26.05.:   Trebovec,od 8h, Odvojak Oborovske ul.2              Bukevje,od 8h, ispred DVD-a

                                                                                                                                                           

 

U skladu sa Zakonom o održivoj uporabi pesticida (NN 14/2014) i Pravilnikom o održivoj uporabi pesticida (NN 142/2012), strojevi za primjenu pesticida podliježu redovitim pregledima svake 3 godine radi utvrđivanja ispunjavaju li sve potrebne sigurnosne, ekološke i zdravstvene zahtjeve.

Od 26.studenog 2016. godine, svi vlasnici uređaja bez valjanog pregleda i znaka ili sa isteklom registracijom uređaja su u prekršaju i podliježu zakonskim kaznama od 2.000-15.000 kn.

Priprema uređaja za ispitivanje:

  • Temeljito očistite prskalicu ili raspršivač iznutra i izvana
  • 2/3 ( 70% ) napunite spremnik čistom vodom
  • Provjerite ispravnost manometra, očistite mlaznice i filtere, po potrebi zamjenite neispravne
  • Na ispitivanje ponesite dokument sa OIB-m i ukoliko imate izvješće sa prethodnog pregleda

 

MOLIMO VAS DA O RASPOREDU PREGLEDA OBAVIJESTITE VAŠE SUSJEDE I PRIJATELJE POLJOPRIVREDNIKE KOJI NISU DO SADA IZVRŠILI ISPITIVANJE I TIME ISPUNILI ZAKONSKU OBAVEZU.

Za više informacija o pregledima pogledajte FIS PORTAL Ministarstva Poljoprivrede

Uvjeti:
- završen diplomski sveučilišni studij ili diplomski specijalistički studij odgovarajuće vrste (Zakon o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/7 i 94/13)
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta
Dokaz o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta dostaviti će izabrani kandidat po dostavljanom obavijesti o izboru
- radni odnos u dječjem vrtiću ne može zasnovati osoba koja ima zapreke definirane člankom 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13)
Potvrde o nekažnjavanju pribaviti će Ustanova po službenoj dužnosti nakon obavljenog izbora kandidata.
Kandidat je dužan uz prijavu priložiti:
1. dokaz o stručnoj spremi (preslik diplome)
2. dokaz o državljanstvu Republike Hrvatske (preslik važeće osobne iskaznice, vojne iskaznice putovnice ili domovnice)
3. dokaz o radno iskustvu (potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO)
4. životopis (vlastoručno potpisan)
Na natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima , imaju pravo javiti osobe oba spola.
Osoba koja može ostvariti pravo prednosti kod prijema u službu prema posebnom zakonu, pred dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dužna se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima i priložiti slijedeće dokaze:
- rješenje o priznatom statusu odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo pravo prednosti, dokaz  da je nezaposlena i priložiti akt o prestanku radnog odnosa kod posljednjeg poslodavca – osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“ 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14),
- rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo pravo prednosti, te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos osoba koja se poziva na pravno prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom  48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine br. 33/92, 77/92, 17/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03 i 148/13)
- dokaz o utvrđenom statusu s invaliditetom i priložiti dokaz o tome na koji način je  prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca – osoba koja se poziva na pravno prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13 i 152/14).
Uz prijavu na natječaj i obvezen priloge navedene za dostavu uz prijavu, osoba koja se poziva na pravo prednosti dužna je priložiti izvornik ili presliku valjanog i važećeg dokaza, ako i svu drugu dokumentaciju utvrđenju odredbama posebnih zakona na čiju se primjenu podnositelj prijave poziva.

 

Natječaj .pdf

Župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić dana 28.04.2017. godine, donio je Odluku o proglašenju elementarne nepogode uslijed mraza na području Grada Dugo Selo, Grada Ivanić-Grad, Grada Jastrebarsko, Grada Samobor, Grada Sveta Nedjelja, Grada Sveti Ivan Zelina, Grada Velika Gorica, Grada Vrbovec, Općine Bistra, Općine Brckovljani, Općine Brdovec, Općine Dubrava, Općine Dubravica, Općine Klinča Sela, Općine Kloštar Ivanić, Općine Kravarsko, Općine Križ, Općine Luka, Općine Marija Gorica, Općine Orle, Općine Pušća i Općine Rugvica. Vremenska nepogoda nastala je od 20. do 23. travnja te je u tom periodu mraz na navedenom prostoru nanio potpune materijalne štete na poljoprivrednim kulturama, voćnjacima, vinogradima i vrtovima.

Nakon Županove Odluke o proglašenju elementarne nepogode, općinska i gradska povjerenstva za procjenu šteta od elementarnih nepogoda dužna su u roku od 8 dana od proglašenja elementarne nepogode izraditi Prvo priopćenje s procjenom ukupne štete te ga dostaviti Županijskom povjerenstvu koje će potom zbrojene podatke dostaviti Državnom povjerenstvu. Također, gradovi i općine dužni su od ukupno procijenjene štete u Registar šteta u poljoprivredi unijeti procijenjenu poljoprivrednu štetu.

Općinsko povjerenstvo za procjenu šteta od elementarnih nepogoda obavještava sve zainteresirane osobe (poljoprivredne proizvođače i druge) da štete mogu prijaviti i to tako da najkasnije  do 05.05.2017. godine (petak) ispune propisani obrazac za prijavu štete od elementarne nepogode koji se može dobiti u zgradi Općine Kloštar Ivanić. Popunjeni obrazac predaje se na urudžbeni zapisnik Općine Kloštar Ivanić.

Stranica 93 od 170