Na dan 08.09.2016. g. povodom blagdana Male Gospe, u  naselju Kloštar Ivanić biti će uspostavljena privremena regulacija prometa u vremenu od 8,00 sati  do 20,00 sati, odnosno za promet će biti zatvorena Ul. Sv. Marije.

 

Promet će se u navedenom vremenu odvijati prema privremeno postavljenoj regulaciji prometa.

Udruga hrvatskih dragovoljaca domovinskog rata već 15. godinu zaredom vodi djecu hrvatskih branitelja na završne igre u odmaralište Veli Jože u Savudriji.

Djeca su se natjecala u sljedećim disciplinama:

- nogomet

- odbojka na pijesku

- nintendo

- playstation

- pjevanje

- modeliranje

- crtanje

- stolni nogomet

 

U sklopu sportskih igara djece branitelja, održala se škola plivanja u kojoj se ove godine 21 dijete naučilo plivati.

Sveukupno je bilo 542 djece iz cijele Hrvatske.

  Za izradu idejnog rješenja uređenja partera promenade u Kloštar Ivaniću temeljem projektnog zadatka, ponuđač se obvezao izraditi:

-geodetsku podlogu  1:200

-idejno rješenje partera

-idejno rješenje hortikulture

-idejno rješenje razmještaja urbane opreme sa odabiranjem elemenata.

 

  Projektni zadatak je izradio Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić, te sadrži sljedeće;

Dionice:

 

k.č.br. 2450/2 k.o. Kloštar Ivanić, i k.č.br. 4347 k.o. Kloštar Ivanić od zgrade Općine do k.č.br. 4341 k.o. Kloštar Ivanić.

Na predmetnoj dionici potrebno je obuhvatiti cjelokupno uređenje promenade:

- pješačke površine i kolno pješački prilazi parcelama, uređenje pješačkih staza (betonski opločnici - kocke),

- adekvatno hortikulturno uređenje promenade - zelenilo,

- prateću urbanu opremu (klupe, šahtovi infrastrukture, koševi za smeće i sl.), klupe predvidjeti da su okrenute u smjeru sjever/jug,

- ispred crkve sv. Ivana predvidjeti mjesto okupljanja sa više klupa, te info točkom u sredini.

- javnu rasvjetu (kandelaberi u povijesnom stilu 19. st.),

- zajedničko dvorište zgrade Općine i DVD-a urediti na način da se postavi parkiralište na mjesto postojeće vodospreme i njenog pratećeg objekta, za koje je predviđeno uklanjanje, te predvidjeti nekoliko zelenih otoka i prostor za prikupljanje otpada (kante za smeće i kontejner za papir).

- i ostale detalje koji bi se uočilo tijekom razrade projekta.

 

k.č.br. 4347 k.o. Kloštar Ivanić, u produžetku prve dionice, u duljini 110 m', sa zelenom površinom do županijske ceste.

- pješačke površine i kolno pješački prilazi parcelama, uređenje pješačkih staza (betonski opločnici - kocke),

- adekvatno hortikulturno uređenje promenade - zelenilo,

- prateću urbanu opremu (klupe, šahtovi infrastrukture, info točke, koševi za smeće i sl.),

 

- uz postojeću ručnu pumpu za vodu niže spomenika ispod Velikog bunara, predvidjeti mjesto okupljanja sa više klupa, na način da je pumpa u sredini, koju je potrebno rekonstruirati.

- predvidjeti izmicanje spomenika, da bi se dobilo na prostoru za mali sajam.

- javnu rasvjetu (kandelaberi u povijesnom stilu 19. st.),

- klupe razmaknuti dalje od ulaza u samostan karmela.

- osigurati najviši dio promenade od potencijalnog klizanja u budućnosti, deniveliranjem ili izradom potpornog zida.

- i ostale detalje koji bi se uočilo tijekom razrade projekta.

Sve prometne površine trebaju biti projektirane bez arhitektonskih barijera tako da na njima nema zapreka za kretanje niti jedne kategorije stanovništva.

 

Nakon nekoliko izmjena, Idejno rješenje je izrađeno na način da se vizualno uklopi u povijesnu cjelinu naselja Kloštar Ivanić, sa crkvom sv. Ivana koja je dio promenade, a opet da se prilagodi svim kategorijama stanovništva.

  Konstrukcije i materijali koji će prevladavati horizontalnim plohama su betonski opločnici, čiji dizajn će biti odabran pri izradi glavnog/izvedbenog projekta, u suradnji sa lokalnim stanovništvom kao i ostali detalji uređenja koji će biti predloženi na javnim raspravama koje će se održavati prema fazama projektiranja. 

Ostale horizontalne površine : parkiralište u dvorištu zgrade Općine, pristup na promenadu, pločnici uz prometnicu, izvesti će se u asfaltu.

Potporni zidovi se izvode kao kompozitne konstrukcije u jednostranoj oplati. Sa vidljive strane izvodi se zid od grubo klesanog autohtonog kamena u cem.mortu.

  Trg sv. Ivana je centralni prostor promenade sa koncentracijom urbanih sadržaja. Na platou za više svrha održavaju se razna okupljanja, povremeni sjamovi, tržnica, moguće predstave i koncerti na otvorenom.

Prostor je opremljen nišama za klupe, energetskim ormarićem, česmom, te energetskim stablom čime se može prikupljati električna energija za razne namjene. Tu je i povijesni bunar te spomenik iz Drugog svjetskog rata. Plohe prate nivoe terena, te na više nivoa omogućuju interesantne vizure i ambijente. 

 

ELEMENTI URBANE OPREME:

1. Klupe

Ljevano-željezni nosači na betonskom temelju sa hrastovim impregniranim platicama dimenzije do 180cm, visina sjedalice 45cm.

2. Košarice za otpatke

Samostojeće, betonski valjkasti elementi obrađeni kulirom ili teraplastom sa umetkom od inox lima koji se može vaditi i koji sadrži pepeljaru.

3. Česma

Kružna kamena zdjela promejra 120cm na bet. Postolju sa tri jednoručne poniklane slavine i odvodom.

4. Energetsko stablo

5. Nosač bicikala

Betonski nosači u kuliru i čelična pocinčana spirala.

6. Pultovi ili kiosci koji se povremeno donose.

 

Površina promenade nema arhitektonske barijere, u uzdužnom smislu najveći nagibi nivelete su manji od 6%. Kolni poprečni pristupi su strmiji, no kod zgrade Općine predviđa se rampa sa nagibima ispod 6%.

 

HORTIKULTURNO UREĐENJE:

  S obzirom na postojeće vrste uz promenadu predviđa se promenadu dendrološkim vrstama podijeliti na tri dijela koja se već iz trenutne situacije naziru. Uz prvi dio promenade ispred Općine i OŠ bili bi posađeni mliječni javori (Acer platanoides). U srednjem dijelu promenade gdje prevladavaju privatne kuće s iznimkom Doma zdravlja prijedlog je zasaditi lipe (Tilia cordata). Ovaj izbor se temelji na postojećoj lipi koja se nalazi u tom dijelu i trenutno je u vrlo dobrom stanju. Trenutno u tom dijelu prevladavaju breze i obični borovi, te nekolicina javora i već spomenuta lipa. S obzirom  da bi se novom sadnjom uvodila vrsta koja u tom dijelu ne prevladava poželjno je izraditi analizu stanja postojećih stabala na osnovu koje bi se odredio tijek i vremenski period uvođenja „nove“ biljne vrste - lipe. Zadnji dio promenade počinje od Stare ljekarne do kraja promende. U tom dijelu trenutno prevladavaju divlji kesteni i smreke, s nekoliko breza i par primjeraka bjelogorične vrste, a prijedlog je kroz duži vremenski period ovaj prostor zasaditi samo s divljim kestenima (Aesculus hippocastanum).

Krajnji rezultat bila bi promenada komponirana od tri dijela u kojima bi dominirale tradicijske biljne vrste: javor (javor mliječ), lipa i kesten (divlji kesten). Promjena biljne vrste sugerirala bi i promjenu u namjeni građevina koje se u tom dijelu promenade nalaze – javor uz javne ustanove (općina i OŠ), lipa uz privatne okućnice i Dom zdravlja i kesten uz zaštićenu baštinu i sakralne građevine (Stara ljekarna, Crkva Sv. Ivana Krstitelja, samostan i bunar).

Prije sadnje novih stabala potrebno je napraviti analizu stanja postojećih stabala na temelju koje bi se odredilo koja stabla se mogu odmah rušiti i na koji način, te koja bi se s obzirom na njihovo dobro stanje mogla zamijeniti novima tek kroz određeno vremensko razdoblje poštujući gore navedeni prijedlog.

Ispred Općine uz prostor cvijetnjaka prijedlog je ostaviti postojeće grmove lovorvišnje i magnolije, te iste takve zasaditi s druge strane stepenica. Na zelenim površinama iza Općine predloženo je uz novo parkiralište zasaditi par japanskih trešnji. Ista biljna vrsta ponovila bi se i uz pomaknuti spomenik u zadnjem dijelu promenade.

 

NAPOMENA: Slike se mogu prikazati samo klikom na njih, pretpregled u pregledniku nije moguć radi veličine slika.

Pozivamo Vas na obilježavanje 450. obljetnice "Bitke kod Obreške", pobjede hrvatske vojske nad Turcima, 10. rujna 2016.g. u 17:00 sati u Obreškoj.

Općina Kloštar Ivanić ove 2016./2017. školske godine, financira troškove organizacije programa produženog boravka u Osnovnoj školi braće Radić. Taj program je prije svega, neobavezan oblik odgojno-obrazovnog rada namijenjen učenicima razredne nastave, koji se provodi izvan redovite nastave. Sredstva utvrđena Proračunom Općine Kloštar Ivanić za financiranje programa, u iznosu od 120.000,00 kn, raspoređena su za opremanje odgovarajućeg učioničkog prostora kao i za financiranje troškova rada jednog učitelja.

Općina Kloštar Ivanić je u suradnji sa Osnovnom školom braće Radić opremila i uredila učionicu sa svom potrebnom opremom za rad, raznim didaktičkim sredstvima i pomagalima, te audio-vizualnom opremom. Uz to, učionica je opremljena i za igru primjerenim namještajem, te će to djeci omogućiti što ugodniji boravak u satima prije i poslije redovne nastave.

Produženi boravak će se organizirati za jednu odgojno-obrazovnu skupinu učenika I. i II. razreda, u trajanju od 07:00 do 13:30 sati kada su učenici u popodnevnoj smjeni, odnosno od 11:50 do 17:10 sati kada su učenici u prijepodnevnoj smjeni.

Cijenu usluge produženog boravka za roditelja-korisnika usluge utvrđuje Školski odbor škole najkasnije do 31. kolovoza za narednu školsku godinu. Ta cijena uključuje troškove prehrane te troškove nabave nastavnih sredstava i pomoćnih materijala za rad u produženom boravku.

Raspored dežurstava VOIG. .pdf

 Na osnovi Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski sabor ("Narodne novine", broj 66/15 - pročišćeni tekst i 104/15-Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj: U-I-1397/2015 od 24. rujna 2015., dalje: Zakon) Izborno povjerenstvo VI. izborne jedinice donosi rješenje o određivanju biračkih mjesta.

.pdf

4. GULAŠIJADA KLOŠTAR IVANIĆ 2016.

MEMORIJAL ZVONKO DOKMANIĆ

Subota, 3. rujna 2016. – Pučki dom (dvorište) Kloštar Ivanić, Općina Kloštar Ivanić, uz suorganizatora Zagrebačku županiju, organizira 4. Gulašijadu „Memorijal Zvonko Dokmanić“, u subotu, 3. rujna 2016.godine, u dvorištu Pučkog doma u Kloštar Ivaniću.

Program će se sastojati od:

10.00 - 12.00 ……………………………. dolazak natjecatelja, priprema prostora

12.00 …………………………....………. postrojavanje ekipa, hrvatska himna, otvorenje

12.30 …………………………....………. početak kuhanja

16.30 ………………………...…………. zaprimanje uzoraka za ocjenjivanje

18.00 …………………………...………. podjela gulaša posjetiteljima

19.00 ………………………….......…… proglašenje pobjednika, podjela pehara i zahvalnica

21.00 …………………………...………. završetak Gulašijade

Tijekom pripreme gulaša, od 14.00 sati zabavljat će Vas tamburaški sastav „Rapsodia“.

Pozivamo Vas sve na dobar gulaš, ugodno druženje i zabavu uz tamburaše u Kloštar Ivaniću!

Općina Kloštar Ivanić

U petak prema tradiciji dobrodošlica i noćenje na području Kloštar Ivanića;

Udruga “Topot” vlasnika i ljubitelja konja Kutina uz treći kolovoški vikend organizira trodnevno jahanje u poznato nacionalno marijansko svetište Mariju Bistricu. Odvažni jahači čine to osmu godinu svake nedjelje poslije blagdana Velike Gospe i subote koju obilježava hodočašće vjernika Sisačke biskupije. Jahači su u nedjelju za vrijeme mise i blagoslova kojem prethodi povorka ulicama Marije Bistrice posebnost poznatog Konjaničkog vozočašća konja i kočija, a koje u organizaciji Udruge uzgajivača konja Krapinsko - zagorske županije okuplja do 300 vlasnika kočija i jahača iz Hrvatske te više europskih zemalja.

Članovi Udruge „Topot“ osobito cijene prvu dobrodošlicu s noćenjem koje im u Lipovcu Lonjskom nude mještani tog naselja. Za boravak posebno brinu Općina Kloštar Ivanić i Udruga „Prijatelji Kloštra“. Jahači iz Kutine na nogometnom igralištu u Lipovcu Lonjskom očekuju se u petak 19. kolovoza oko 18 sati. Uz očekivani doček osobito se raduju djeci kojoj uz svoju asistenciju omogućuju i jahanje. 

U tri dana Moslavinom, Prigorjem i Hrvatskim zagorjem. projahat će 114 kilometara.

sedlu su: Sandra Prevendar Nekvapil, Jan Nekvapil, Lorena Starčević Jasmina Mošnička, Zvonko Zubčić i Ivana Mošnička Matijević. U logistici su: Robert Blažeković, Silvija Rakić, Fran Nekvapil, Mario Starčević, Zoran Lončarić i predsjednik Udruge Damir Pučak.

Na temelju članka 45.  Statuta Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 24/13) općinski načelnik Općine Kloštar Ivanić dana 04.08.2016. godine donosi Zaključak o organizaciji proslave blagdana Velike Gospe.

.pdf                                                                  

Stranica 107 od 169