Program na dan blagdana biti će održan na Trgu sv. Ivana:

14:00 - 01:00 Grupa DVOSTRUKI UŽITAK 

Dana 15.08.2023. g. od 05:00 sati do 05:00 sati 16.08.2023. g. zatvara se za promet Trg Sv. Ivana, dio ulice Kralja Tomislava do ul. Stjepana Radića, dio Zagrebačke ulice do ul. Ivana Šveara te njima prilazne ulice (nerazvrstane ceste), shodno Prethodnoj suglasnosti za zatvaranje prometa na dijelu županijske ceste ŽC 3074, izdanoj od Županijske uprave za ceste Zagrebačke županije.

 U navedenu svrhu utvrđuju se blokadni punktovi na slijedećim lokacijama:

Školska ulica – Ul. A. Šenoe (kod ljekarne)

Zagrebačka ul. – Ul. I. Šveara

Ul. Sv. Marije – Ul. M. Trnine

Ul. kralja Tomislava – Obilaznica.

Preusmjeravanje prometa u svim prometnim pravcima vršiti će se odgovarajućom prometnom signalizacijom.

Utvrđuje se privremeni parkirališni prostor na slijedećim lokacijama: Obilaznica, dio Ul. Sv. Marije (do Ul. M. Trnine), Ul. kralja Tomislava, Babonićeva ulica, Švearova ulica, Ul. A. M. Reljkovića, Sportski park, prostor sajmišta i parkiralište kod groblja.

U svrhu osiguranja i održavanja javnog reda i mira u centru Kloštar Ivanića, a povodom blagdana Velike Gospe, nužno je buku iz ugostiteljskih objekata svesti na najmanju moguću mjeru kako buka ne bi ometala vjerske običaje vjernika, održavanje svetih misa i glavne procesije.

Vlasnici ugostiteljskih objekata su dužni u svojim lokalima svesti buku na najmanju moguću mjeru, odnosno prekinuti s izvođenjem glazbe, kako ista ne bi ometala održavanje svetih misa.

Na dan 15. kolovoza 2023. godine za vrijeme održavanja svetih misa i to od:

  • 11,00 - 13,00 h (tada je svečana procesija sa kipom Majke Milosrđa i  sveta misa u crkvenom dvorištu - FRA ROBERT ĆIBARIĆ) i
  • 18,00 - 19,00 h (svečana procesija i večernja misa – FRA FRANJO VUK).

Poštivanje javnog reda i mira nadzirati će djelatnici KLEMM SIGURNOSTI d.o.o.

Z A K L J U Č A K o organizaciji proslave blagdana Velike Gospe .pdf                                                              

RASPORED SVETIH MISA 

Škarda-sanitarna zaštita d.o.o. Čazma vršiti će larvicidno i adulticidno tretiranje komaraca na području Općine Kloštar Ivanić dana 09. kolovoza u večernjim satima.

Tretiranje će se provoditi sa zemlje u večernjim satima aparatima mobil-star i Swinfog, te izlaganjem granula larvidida, insekticidnim sredstvima III skupine na bazi permetrina i temefosa.

Insekticidna sredstva koja se koriste prilikom dezinsekcije komaraca imaju brzo početno djelovanje i dugo rezidualno djelovanje, što u  konačnici rezultira smanjenjem populacije komaraca u svim njihovim razvojnim stadijima, od ličinki do adulta.    

Navedeni insekticidi neznatno su opasni za čovjeka i njegovu okolinu, a u okolišu ne zaostaju, jer su biorazgradivi.

Insekticidi imaju Odobrenje i Rješenje Ministarstva zdravlja RH.

U slučaju lošijeg vremena tretiranje se prenosi na slijedeći naredni dan bez oborina.

Upućujemo iskrene čestitke u povodu obilježavanja 5. kolovoza, Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 28. obljetnice vojno-redarstvene akcije Oluja.

Posebnu zahvalnost iskazujemo svim hrvatskih braniteljima koji su svoje živote utkali u temelje samostalne i suverene Republike Hrvatske.

 

OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ 

Prigodom proslave  Dana pobjede i obljetnicu  domovinske zahvalnosti, 28.obljetnicu vojno-redarstvene operacije „Oluja“ te Dana hrvatskih branitelja izaslanstvo Općine Kloštar Ivanić će zajedno sa Udrugama hrvatskih branitelja položiti vijenac na spomen obilježje hrvatskim braniteljima u Parku hrvatskih branitelja u Kloštru Ivaniću 05.08.2023. godine ( SUBOTA) u 09:00 sati .

Župan Zagrebačke županije je dana 26.07.2023. godine donio Odluku o proglašenju prirodne nepogode za područje Općine Kloštar Ivanić. ODLUKA .pdf

Pozivaju se oštećenici koji do sada nisu prijavili štetu da istu prijave u roku od osam dana od dana donošenja Odluke o proglašenju prirodne nepogode, odnosno do 03.08.2023. godine.

Šteta se prijavljuje isključivo na propisanom obrascu PN. OBRAZAC PN .pdf

Uz obrazac PN prijave štete na imovini obvezno je priložiti fotografije oštećene imovine.

Prijava štete (obrazac PN) dostavlja se:

 

elektroničkom poštom na e-mail adresu:  [email protected]

osobno u Općinu Kloštar Ivanić, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, I. kat

u općinski sandučić na adresi Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić (napomena: Prijava za prirodnu nepogodu – olujni i orkanski vjetar).

 

Obavještavamo sve sa nekretninama na području Općine Kloštar Ivanić koje imaju azbestne ploče (salonit) a oštećene su u prošlotjednoj oluji, da ih mogu zbrinuti na reciklažnom dvorištu u Kloštar Ivaniću 24. i 25.07. od 12:00 do 20:00 sati bez naknade.

Dana 02.08.2023.g (SRIJEDA). od 08:00 vršiti će se dodjela prostora u prostorijama Pučkog doma Kloštar Ivanić, Trg sv. Ivana, za održavanje manifestacije blagdana Velike Gospe 15.08.2023.g. Svi zainteresirani mogu se unaprijed najaviti i uputiti dodatne upite na e-mail:  [email protected] . Dodjela će se vršiti u predvorju Pučkog doma Kloštar Ivanić. Sa sobom je potrebno ponijeti obrtnicu, iskaznicu OPG-a, ili bilo koji drugi dokaz o obavljanju djelatnosti koju ćete vršiti.

Ove godine za Veliku Gospu promet se zatvara  za ulicu Sv. Marije, Trg sv. Ivana, Zagrebačka ulica do Babonićeve ulice, Ul. Kralja Tomislava do ul. Milke Trnine.

Prodaje prostora na licu mjesta na dan Velike Gospe neće biti, stoga molimo sve zainteresirane da zakupe mjesta na vrijeme.

Poštovani građani,

Općina Kloštar Ivanić osigurala je deponiju za prihvat granja, stabala i ostalog zelenila koje je srušeno i stradalo tijekom nevremena 19.7. na parceli na Sportskom parku Stjepan Novaković Žuti. Odlaganje na parceli moguće je od danas 21.7. pa nadalje, a pristup na parcelu moguć je traktorom, traktorskom i auto prikolicom.

Za one građane koji nisu u mogućnosti prevesti granje vlastitim prijevoznim sredstvima, molimo da isto izvuku na javnu površinu ispred svojih privatnih parcela na mjesto dostupno kamionu za utovar, najkasnije do ponedjeljka 24.7. do 8.00 h ujutro. Općina Kloštar Ivanić će u suradnji s komunalnim poduzećem Ivakop organizirati odvoz u tjednu 24.7. do 28.7. Molimo sve one građane koji izvuku granje da se jave u Ivakop na broj: 01-2888-938 svakim radnim danom do 15h ili pošalju e-mail na [email protected].

Vezano na otpadni materijal koji je nastao kao posljedica nevremena s krovova: krovni pokrov (crijep, limovi, materijal od stradalih dimnjaka i sl..), kao i drvena građa (letve i sl..), prihvat je organiziran na odlagalištu Tarno u radnom vremenu od 7 do 18h radnim danom i od 7 do 15h subotom.

Napominjemo ovim putem da će se na navedenim lokacijama prihvaćati otpad koji je isključivo nastao kao posljedica nevremena.

Sve službe su na terenu te ovim putem molimo građane za strpljenje.

 

Prostor gdje se granje može odložiti je IZA pomoćnog igrališta, na mjestu gdje se Ivanjski krijes pali, i obavljaju vatrogasne vježbe.

Označeno elipsom na slici ispod.

Općina Kloštar Ivanić obavještava sve fizičke i pravne osobe da prijave štete od prirodne nepogode – olujnog i orkanskog vjetra, nastale uslijed naleta olujnog i orkanskog vjetra koji je dana 19. srpnja 2023. godine zahvatilo područje Općine Kloštar Ivanić i uzrokovao znatnu materijalnu štetu.

Pozivaju se svi koji su pretrpjeli navedenu štetu da istu prijave da bi mogli u što kraćem vremenu obići teren i ustanoviti visinu štete.

Ukoliko se radi o "prijavi štete na građevini" potrebno je upisati vrstu građevine, opis štete, da li je objekt legaliziran, starost građevine, okvirni postotak oštećenja, broj katastarske čestice i općine.

Kod "prijave štete na opremi" potrebno je upisati naziv oštećene opreme, postotak oštećenja i okvirnu starost opreme.

Uz prijave OBAVEZNO priložiti fotografije oštećene imovine uz popunjeni obrazac.

Za sve prijave treba navesti da li je oštećena imovina osigurana od rizika prirodne nepogode za koju se prijavljuje šteta.

Prijave se mogu predati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić na adresi Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić od 7,30 do 15,30 h. Prijave isto tako možete dostaviti na sljedeće e-mail adrese: [email protected], [email protected]

Dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona 099/329-5677.

Rok za dostavu prijava je 25.07.2023.g.

Nakon prijava, Komisija za procjenu šteta će izaći na teren procijeniti štetu po prijavi sukladno Pravilnik o registru šteta od prirodnih nepogoda (NN 65/2019) i Zakona o oblažavanju i uklanjanju posljedica prirodnih nepogoda (NN 16/2019).

Stranica 8 od 170