Obrazac prijave .docx

Obrazac dostavite na e-poštu: lidija.zubatovic@klostar-ivanic.hr

Baza podataka zgrada oštećenih od potresa (i ovdje možete prijaviti svoj objekt). 

Brzi pregled zgrada služi isključivo kako bi im se preliminarno dala ocjena uporabljivosti (nije financijska procjena štete).

Rok za dostavu prijava je 20.siječanj 2021.g.

Lista potrepština sa slike Hrvatskog Crvenog križa može se dostaviti 30.12.2020.g. u salu Pučkog doma u Kloštar Ivaniću od 08-20 sati, i 31.12.2020.g. od 08:00-12:00.

Potrepštine će se dostaviti gdje je najpotrerbnije u dogovoru sa Crvenim križem.

Oni koji nemaju svoj prijevoz mogu kontaktirati g. Košić Tomislava na broj +385953711808, koji će za Vas prevesti sve u Pučki dom.

Zbog velikog broja upita u vezi prikupljanja i dostavljanja humanitarne pomoći građanima Sisačko-moslavačke županije pogođenih potresom sve donatore upućujemo kako humanitarnu pomoć u obliku prehrambenih proizvoda, higijenskih potrepština, odjeće, obuće i slično mogu dostaviti u prostorije Crvenog križa, a ponude za opremom, mehanizacijom i dr. mogu dostaviti na mail adresu potres.petrinja@mup.hr .

Tablica .xls

Poštovani sumještani, ukoliko ima štete u našoj općini javite na e-mail: nacelnik@klostar-ivanic.hr, ili na 0989837437.

Broj za mlade u Zagrebačkoj županiji je 0957017913.

 

“BRINI O SEBI – BUDI DOBRO – proŽIVI COVID” projekt je koji ima za cilj pružanje psihološke podrške mladima u Hrvatskoj i očuvanje mentalnog zdravlja mladih za vrijeme pandemije koronavirusa, a pokrenuli su ga Središnji državni ured za demografiju i mlade i Hrvatska psihološka komora.

Ukupno je otvorena 21 telefonska linija za pomoć mladima u 20 županija i gradu Zagrebu. Broj za mlade u Zagrebačkoj županiji je 0957017913.

Frustracija zbog ograničavanja socijalnih kontakta i izlazaka, osjećaj usamljenosti, zabrinutost oko završetka školske godine i mature, prevelik stupanj kritike odraslih u odnosu na odgovornost mladih, ali i strah od zaraze za članove svojih obitelji samo su neki od problema s kojima se susreću mladi u Hrvatskoj tijekom pandemije koronavirusa.

Saznanja su to dobivena putem video konferencija, te kontaktom s predstavnicima mladih srednjoškolske dobi, koje su zajedničkim angažmanom proveli Središnji državni ured za demografiju i mlade i Hrvatska psihološka komora.

Namjera je bila saznati s kojim se poteškoćama susreću mladi u ovom vremenu, kako se mentalno nose s ograničenjem socijalnih kontakata, kako oni vide svoju ulogu u sprječavanju širenja koronavirusa, te što im je potrebno za savladavanje trenutne situacije.

Mladi iz srednjih škola iz raznih dijelova Republike Hrvatske istaknuli su i kako imaju potrebu za razgovorima o mentalnom zdravlju sa stručnom službom škola na satovima razrednika, ali i da im većini nije ugodno tražiti izravnu pomoć za svoja psihička stanja. Većina ih je navela kako bi se anonimno javili i potražili psihološku pomoć stručnjaka jer među prijateljima osjete kako se mladi teško nose u okolnostima izazvanim koronavirusom.

„Svjesni situacije koje je pred mlade u Hrvatskoj stavila pandemija koronavirusa, te izazova koje je donijelo 'novo normalno' željeli smo doznati koji su njihovi najveći problemi, te dobiti izravna saznanja o utjecaju pandemije na njihove živote i mentalno zdravlje. Uvidjeli smo potrebu za sustavnom i stručnom podrškom mladima, te se u suradnji sa Hrvatskom psihološkom komorom pokreću linije za telefonsko savjetovanje mladih. Mladima želimo poručiti kako ih razumijemo, te se nadamo da će im ovaj vid podrške biti jedan od načina za lakše prebrođivanje trenutačne situacije“, poručila je državna tajnica Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade Željka Josić.

Jedinstveni upravni odjel od 22.12.2020.g. do 28.12.2020.g. zbog samoizolacije radi sa jednim službenikom, te sva komunikacija stranaka mora se obavljati telefonskim ili elektronskim putem.

Stranke čiji upit se nužno mora riješiti osobnim dolaskom, moraju se prethodno najaviti na telefon 01/2345-775.

KONTAKT PODACI putem kojih možete komunicirati sa svim službenicima Jedinstvenog upravnog odjela, kao i s Općinskim načelnikom:

NAČELNIK OPĆINE:

  Željko Filipović
mob: 098/983-7437
email: nacelnik@klostar-ivanic.hr

PROČELNICA UPRAVNOG ODJELA:

  Sanela Đura, mag.iur.
tel: 01 / 2823 104
email: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
 

REFERENT ZA PRIPREMU SJEDNICA:

  Lidija Zubatović
tel: 01 / 2892 341
email: lidija.zubatovic@klostar-ivanic.hr

RAČUNOVODSTVENI REFERENT:

  Vlatkica šilipetar
tel: 01 / 2823 109
email: vlatkica.silipetar@klostar-ivanic.hr

KOMUNALNI REFERENT:

  Lorena Cepetić
tel: 01 / 2892 407
email: lorena.cepetic@klostar-ivanic.hr

KOMUNALNI REDAR:

  Marija Kušar
tel: 01 / 2823 140
email: marija.kusar@klostar-ivanic.hr

REFERENT ZA KOMUNALNU DJELATNOST I GOSPODARSTVO:

  Dejan Dokmanić
tel: 01 / 2345 775
email: dejan.dokmanic@klostar-ivanic.hr

VIŠI REFERENT ZA PRAVNE POSLOVE:

  Mateja Šviglin
tel: 01 / 2892 475
email: mateja.sviglin@klostar-ivanic.hr

 

Dragi mještani,

 

Pred nama je najljepši kršćanski blagdan, čija se sveta poruka ogleda u slavlju radosne vijesti, u skromnom veselju, u pomirenju i obiteljskom okupljanju.

Božić je dan kada iskazujemo ljubav prema bližnjima, iskrenu brigu za potrebite i solidarnost prema slabijima. To je dan kada smo ispunjeni veseljem, toplinom, posebnom dragošću i nadom u bolje sutra. Neka tu radost Božićni dani unesu u svaki dom i svaku obitelj i neka ona ispuni sva srca i neka nas svjetlo Božića osvijetli i podari radost zajedničkog života, mira, sreće i blagostanja.

Sretan Vam Božić!

U Novoj 2021. godini  dragi mještani Općine Kloštar Ivanić budite naša podrška, povjerenje i, neka naša suradnja bude uzajamna, jer samo  tako možemo pridonijeti boljitku življenja i ukupnog razvoja i napretka našeg mjesta u ova neizvjesna vremena.     

Želim svima nama dovoljno strpljenja i snage kako bismo lakše prebrodili sve životne prepreke  koje su pred nama. I neka nam svima bude nadahnuće da se iskreno založimo za dostojanstvo svakog pojedinca.

SRETNA ,  USPJEŠNA i NADASVE ZDRAVA  NOVA 2021. GODINA

Dana 10.12.2020.g. donesena je Odluka općinskog vijeća Općine Kloštar Ivanić o dodjeli stipendija učenicima i studentima za školsku/akademsku godinu 2020/2021. te slijedi sklapanje Ugovora o stipendiranju koji će se obzirom na epidemiološku situaciju dostaviti na kućnu adresu.

Molimo vas da pripremite broj žiro ili tekućeg računa za isplatu stipendije ukoliko do sada je niste primali te isto dostavite ne e-mail: vlatkica.silipetar@klostar-ivanic.hr, kako bi do kraja godine mogli primit uplatu za proteklo razdoblje.

Također vas molimo da potpisane Ugovore o stipendiranju (za maloljetne stipendiste Ugovor potpisuje roditelj) čim prije dostavite zajedno sa bjanko zadužnicom ovjerenom kod javnog bilježnika na iznos do 10.000,00 kn u poštanski sandučić na adresu Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić.

NAPOMENA:

Osobe koje su već sklapale Ugovor o stipendiranju i u Općini Kloštar Ivanić imaju pohranjenu bjanko zadužnicu istu ne moraju dostavljati.

Odluka o zatvaranju dječjeg vrtića "Proljeće".

Odluka .pdf

Akcija „Mir i dobro“ ove godine provodi se uoči i tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana i u prvom redu joj je svrha sprječavanje zloporabe oružja, eksplozivnih tvari te ostalih ubojitih sredstava.

Akcija će se provoditi od 15.12.2020.g. do 10.01.2021.g.

Aktivnosti policije tijekom akcije „Mir i dobro“

Preventivnom akcijom „Mir i dobro“ u blagdanskom razdoblju policija će pojačano kontrolirati nedozvoljenu prodaju pirotehničkih sredstava.
U cestovnom će prometu posebnu pozornost posvetiti većoj protočnosti prometa i suzbijanju nezakonitog unošenja pirotehničke galanterije preko graničnih prijelaza.
U svrhu održavanja povoljnog stanja javnog reda i mira, ali i podizanja razine opće sigurnosti građana, policijski će službenici kontaktirati predstavnike civilne vlasti na razini županija, gradova i općina, ravnatelje obrazovnih ustanova, kako bi se građane upozoravalo na opasnosti od zlouporabe oružja, streljiva, eksploziva, bombi, eksplozivnih i pirotehničkih sredstava, raznih improviziranih sredstava kućne izrade.

Obzirom da najviše opasnosti građanima prijeti na mjestima njihova većeg okupljanja, pozivamo građane na suradnju u provedbi akcije „Mir i dobro“ te na primjereno ponašanje kao doprinos svakog pojedinca dostojnoj proslavi božićnih i novogodišnjih blagdana, jer valja imati uvijek na umu da se nesreće ne događaju nekom drugom.
Činjenice i dosadašnja iskustva ukazuju da blagdansko raspoloženje u pretjeranoj mjeri potiče nerazboritu uporabu oružja, eksplozivnih i pirotehničkih sredstava, što zna biti kobno, katkad s većim ili manjim posljedicama. Zato valja biti uvijek razborit i oprezan prije uporabe i inače dopuštenih sredstava.

• Kako biste bili razboriti i izbjegli neželjene posljedice, ne poklanjajte djeci, a ni drugima nešto od čega bi mogli stradati.
• Uvijek budite uzor svom djetetu, jer djeca petarde ne doživljavaju opasnima ako ih i vi koristite!
• Obvezno djecu poučite načinu rukovanja pirotehničkim sredstvima i mogućim posljedicama, jer baš njihova pogrešna uporaba često ima za posljedicu ranjavanje.
• Petarde nisu igračke. Najčešće su uzrokom ozljeda šaka i prstiju, lica i očiju. Riječ je o dubokim ozljedama u kombinaciji s opeklinama koje teško oštećuju funkcionalne dijelove šake, živce i tetive. Utjecaj topline eksplozije nakon nekoliko dana izaziva odumiranje tkiva pa su česte amputacije. Oči, pak, najčešće stradavaju od opeklina i čestica raketa ili petardi.
• Uvijek je bitno preventivno reagirati da bi se izbjegle nesreće, jer prilikom rukovanja oružjem i eksplozivom, najčešće stradavaju mlade, neiskusne i nestručne osobe. Prekomjerno konzumiranje alkohola čest je pratitelj i uzročnik takvih nesreća.
• Budite odgovorni i ne podcjenjujte dječju zainteresiranost za oružje, a ako ga posjedujete, čuvajte ga na, za djecu, nedostupnim i zaključanim mjestima!
• Djeco, ne dirajte nepoznate predmete, ne rastavljajte ih, ne pomičite ih! Zapazite li ih, odmah pozovite roditelje ili policiju!
• Najbolja preventiva je nekorištenje pirotehnike i drugih eksplozivnih i ubojitih sredstava, jer blagdani se mogu proslaviti i drukčije - ljepše, ugodnije i, prije svega, svečanije.

Obavijest PP Ivanić Grad .pdf

Stranica 5 od 141