Zagrebačka županija i Grad Zagreb i ove godine organiziraju, sedamnaesti put zaredom, izložbeno-prodajnu manifestaciju „Dani hrane i tradicijskih proizvoda Zagrebačke županije i Grada Zagreba“ koja će se održati 19. i 20. listopada 2019. godine na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu.

Pozivamo sve zainteresirane izlagače s područja Zagrebačke županije i Grada Zagreba koji se žele besplatno predstaviti sa svojim proizvodima na sajmu da se prijave najkasnije do 1. listopada 2019. godine ispunjavanjem prijavnog obrasca koja se nalazi ovdje.

Ispunjene prijavnice se mogu poslati e-mailom na:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , poštom na: Zagrebačka županija, Upravni odjel za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo, Ulica grada Vukovara 72/V, 10 000 Zagreb ili putem faxa na: 01/ 6009-474.

Broj izlagačkih mjesta je ograničen te će se poštivati redoslijed prijave.

Inače, Dani hrane organiziraju se povodom Svjetskog dana hrane (16. listopada) i Svjetskog dana seoske žene (15. listopada).

Saziva se Sastanak Odbora za odgoj i obrazovanje i dodjelu stipendija koji će se održati dana 18.09.2019. ( srijeda ) s početkom u 19,00 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I. kat., Školska 22.

.pdf

Na dan 08.09.2019. g. povodom blagdana Male Gospe, u  naselju Kloštar Ivanić biti će uspostavljena privremena regulacija prometa u vremenu od 7,00 sati  do 20,00 sati, odnosno za promet će biti zatvorena Ul. Sv. Marije.

Promet će se u navedenom vremenu odvijati prema privremeno postavljenoj regulaciji prometa.

Temeljem članka 30. Statuta Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 4/18) i članaka 99.  i 100. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 4/18) saziva s  19. sjednica Općinskog vijeća Općine Kloštar Ivanić.

Saziv .pdf

Povodom proslave blagdana Male Gospe 08.09.2019. godine (nedjelja) u Kloštru Ivaniću, pozivaju se svi zainteresirani koji se bave uslugom prodaje licitarskih proizvoda,  nabožnih predmeta, igračaka, suvenira, rukotvorina i sličnih proizvoda, a žele vršiti uslugu prodaje istih na navedeni datum  da se jave u Jedinstveni Upravni odjel Općine Kloštar Ivanić ili na broj telefona  01 2823 140  i rezerviraju svoje mjesto do 06.09..2019. god. (petak).

Na temelju ukazane potrebe saziva se sastanak Odbora za komunalnu djelatnost, prostorno uređenje, zaštitu okoliša, promet i imenovanje ulica i trgova koji će se održati dana 02.09.2019. g. (ponedjeljak)  s početkom u 16:00 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I. kat., Školska 22, vijećnica. 

.pdf

Na temelju ukazane potrebe saziva se sastanak Socijalnog vijeća koji će se održati dana 02.09.2019.g. (PONEDJELJAK) s početkom u 16:00 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I. kat, Školska 22.

.pdf

Udruga „Mali princ“ od samih početaka djeluje u korist stvaranja okoline pristupačne osobama s invaliditetom koje se kreću uz pomoć invalidskih kolica. Od 2007. godine započeli smo s uklanjanjem arhitektonskih barijera te uređivanja i poštivanja parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom u sklopu aktivnosti „Mobilnost i arhitektonske barijere“. Provođenjem ove aktivnosti dosad su ostvareni brojni pozitivni rezultati kako bi osobe s invaliditetom mogle što lakše i jednakopravno sudjelovati u svojoj lokalnoj zajednici.

Obilježena su parkirališna mjesta za osobe s invaliditetom na području Ivanić-Grada oznakom „Ako ste uzeli moje mjesto hoćete li i moj invaliditet“, povećao se broj parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom, spušteni su rubnjaci na nogostupima, ugrađen je lift u Osnovnoj školi Đuro Deželić, izgrađena je pristupna rampa na ulazu u dvoranu Srednje škole „Ivan Švear“ itd. Radom Udruge na uklanjanju arhitektonskih barijera, lokalna zajednica je postala ravnopravna za život i sudjelovanje svih svojih građana i stanovnika, bez obzira na invaliditet i razvojne teškoće.

Na taj način, Udruga ostvaruje i neke od svojih temeljnih ciljeva prema Statutu, obavljajući djelatnosti poticanja pravnih i fizičkih osoba na prilagođavanje postojećih javnih i poslovnih objekata i površina te poštivanje zakonskih normi prigodom izgradnje novih objekata koji se koriste u javne i poslovne svrhe, a u cilju uklanjanja arhitektonskih barijera i omogućavanja mobilnosti i pristupačnosti.

Prilikom procjene aktualne problematike važna nam je suradnja s našim članovima i građanima, koji su aktivno uključeni u stvaranje ideja za podizanje kvalitete života osoba s invaliditetom, te pozivamo sve građane u našoj lokalnoj zajednici da reagiraju ukoliko uoče nepravilnosti odnosno djelovanje koje nije u skladu s Pravilnikom o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti (NN 78/2013), koji možete pogledati na LINKU: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_06_78_1615.html, kako bismo uklanjanjem arhitektonskih barijera omogućili optimalnu uključenost osoba s invaliditetom u lokalnu zajednicu.

U skladu s tim, pozivamo sve zainteresirane građane da se uključe u našu aktivnost „Mobilnost i arhitektonske barijere“ te da nam pošalju svoje prijedloge oko uklanjanja arhitektonskih barijera na području grada Ivanić-Grada, te općina Kloštar Ivanić i Križ kako bismo ih dodali na našu listu prijedloga te ih proslijedili nadležnim tijelima, kako bi se građani s invaliditetom i smanjene pokretljivosti neometano kretali ulicama našeg Grada.

Sve prijedloge ili upite možete nam javiti u Stručnu službu Udruge na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na broj 01/2829-033, radnim danom od 9.00 do 17.00 sati.

HVALA!

 

Preuzeto sa www.mali-princ.hr

Ivakop podsjeća sve korisnike usluge odvoza otpada s područja Općine Kloštar Ivanić i Općine Križ koji su zainteresirani za odvoz glomaznog otpada da mogu do 23. kolovoza 2019. godine podnijeti prijavu za odvoz istog putem:

  • e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • faksa na broj 2888-937
  • poštom na adresu sjedišta Ivakop d.o.o., Savska 50, 10310 Ivanić-Grad
  • osobno ili popuniti Zahtjev putem web aplikacije na stranici www.ivakop.hr

Molimo Vas da prilikom prijave obavezno navedete Vaš broj telefona, te po mogućnosti Vašu e-mail adresu kako bi Vas mogli kontaktirati i dogovoriti točan termin odvoza glomaznog otpada.

Stanarima stambenih zgrada koji prijave odvoz glomaznog otpada odlaganje će biti omogućeno putem spremnika postavljenih na najbližu lokaciju prigodnu za prilaz vozilom, a uz prethodnu našu obavijest o datumu postave.

Molimo Vas da s glomaznim otpadom ne odlažete:

građevinski otpad, salonitne ploče, komunalni i sitni otpad, tekući otpad, opasni otpad, otpad iz gospodarske djelatnosti, gume, elektroničke i električne aparate i uređaje.

Popis vrsta predmeta i tvari koji se smatraju glomaznim otpadom možete pronaći u Naputku o glomaznom otpadu (NN 79/2015) na poveznici https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_07_79_1534.html

Molimo sve naše korisnike da dobro pročitaju dopis koji su dobili na kućne adrese, s popisom predmeta koji pripadaju glomaznom otpadu. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odvezeno.

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na telefon: 01/ 2888 938 i na e-mail : Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Obavijest preuzeta sa www.ivakop.hr

Stranica 6 od 123